Chervonograd Yacht Club Червоноградський Яхт Клуб

Match Race - Матч Рейс - яхтові перегони двох однакових лодок , для того щоб виявити найсильнішого

match race :" There is not second "



Locations of Site Visitors


 


MATCH RACE CHYC 2011 /


Match Race - 2010 chyc/Chervonograd Yacht Club /Червоноградський Яхт Клуб


 


MATCH RACE CHYC 2010 /


Match Race - 2010 chyc/Chervonograd Yacht Club /Червоноградський Яхт Клуб


 


 


 


 


ПРАВИЛА ВІТРИЛЬНИЦЬКИХ ПЕРЕГОНІВ ISAF 2009 – 2012 NEW! ПРАВИЛА ВІТРИЛЬНИЦЬКИХ ПЕРЕГОНІВ ISAF 2009 – 2012 NEW!українською (PDF, A5, 1.19Mb) Завантажити тут ( відкрий сторінкуНОВИНИ або ПРАВИЛА ) -->>(дозволяєтья роздрукувати тільки для власного використання )ПРАВИЛА МАТЧЕВИХ ПЕРЕГОНІВ (MATCH-RACE) ДИВИСЬ У ДОДАТКУ C -------сторінка 53 http://www.matchrace.ch/2008/04/match-race-flag-set.htmlДля того , щоб краще зрозуміти саму суть , природу МАТЧ-РЕЙСУ пропоную переглянути віртуальне відтворення рейсу LV Trophy Auckland 2010 - Elim. Round 2 - Day 9 - Race 2 - Virtual Eye LV Trophy Auckland 2010 - Elim. Round - Day 8 - Race 2 - Virtual Eye ... а так це виглядає в реальному раунд робіні на яхтах (IACC-інтернешнл амерікас кар класс ) спеціально спроєктованих для AMERICAS CUP на кубку Луіса Віттона :LV Trophy Auckland 2010 - Round Robin 1 - Day 3 - Race 1 LV Trophy 2010 - PROMO CLIP - La Maddalena КІЛЬКА СЛІВ ПРО ФОРМАТ РЕГАТИ : * 12 ЕКІПАЖІВ ДІЛЯТЬСЯ НА (2) ГРУПИ "А" І "Б" ПО (6) , В КОЖНІЙ ПРОВОДЯТЬ " РАУНД РОБІН " (ПЕРЕГОНИ ПО КРУГОВІЙ СИСТЕМІ) * ПО ТРИ (3) КРАЩИХ ЕКІПАЖА З КОЖНОЇ ПІДГРУПИ ВИХОДЯТЬ ОДНУ ЧЕТВЕРТУ ФІНАЛА , У НИХ ПРОВОДИТЬСЯ "РАУДН РОБІН" І (2) КРАЩИХ ЕКІПАЖА ПРОХОДЯТЬ В ОДНУ ЧЕТВЕРТУ ФІНАЛА ; * ДАЛІ ПЕРЕГОНИ НА ВИЛІТ : (A1-C1 ,B1-C2,A2-B3,B2-A3) ДО 3-Х ПЕРЕМОГ . * ПІВФІНАЛ . * ФІНАЛ .______________________________________________________________________________


 


 


 


Матч рейси - Морскі дуелі Wednesday, 10 March 2010 03:14 Матчеві перегрни в ряді вітрильницьких змагань стоять особняком . Вони стають одними з самих цікавих і популярних видів змагань і з минулого (2009) року включені до в Олімпійську програму . Матч - рейси - це чиста борьтьба двох команд (двох човнів) , це справжня баталія Журнал Yacht Russia представляє підбірку матеріалів , присвячених їх історії , особливостям і основним прийомам , котрі потрібно знати гонщикам та глядачам . Розвиток матчевих перегонів як окремого виду вітрильницьких змагань звязано з AMERICAS CUP , історія якого почалась в 1851 році .Матч - рейс це чиста боротьба двох команд , справжня баталія З тих пір у вітрильницькому світі і вітрильницькому спорті багато що змінилось , оле матчеві перегони теж постійно розвивались і в наші дні стали одними з самих захоплюючих видів професійних вітрильницьких змагань , де важлива не тільки і не стільки швидкість , скільки уміння побудувати правильний в тактичному відношенні поєдинок . Вітрильницький матч - рейс володіє тими ж захоплюючими для глядача і учасника властивостями , як і інші популярні ігрові види спорту та единоборства : футбол , бокс , боротьба . Перемога залежить не стільки від фізичної сили супротивників , скільки від їхнього досвіду , психологічної врівноваженості і навіть хитрості . З МАТЧ - РЕСУ вийшло багато видатних професіоналів сучасного яхтингу , що лишіній раз доводить актуальність матчевих перегонів для удосконалення майстерності яхтсменів . Перший матч - рейс в рамках AMERCAS CUP відбувся в 1870 році між американською яхтою MAGIC , що представляла нью-йорський яхт - клуб , та британською лодкою CAMBRIA . Перемогла перша . Після цього більше століття ніхто не міг відібрати кубок у американців . Всі слідуючі розіграші цього самого престижного вітрильницького кубку по своєму формату теж були матч - рейсами . Однак не варто забувати , що в перегонах AMERICAS CUP вирішальну роль найчастіше виконує сама яхта , ії технологічне виконання , так що у дефендера (захисника кубку) і челенджера (претендента) не було технічної рівноваги в повній мірі . Сьогодні всі матч - рейси , крім AMERICAS CUP , це змагання на ідентичних лодках , а значить , перемога тут залежить виключно від досвіду і уміння шкіпера та команди . По суті , матч - рейси -це прегони в чистому виді , де технічна складова зведена до нуля , а гонщики володіють такою кваліфікацією , що їм абсолютно всеодно на яких човнах змагатися . Перші перегони на монотипах відбулись у 1937 році . Це був Omega Gold Cup на Бермудах . Проводились вони на човнах класу International One Design . Виграв тоді змагання Брігс Канінгхем (Briggs Cunningham) , а трохи піхзніше йому вдалось перемогти і в Americas Cup на яхті класу " 12 метрів " . Omega Cup дав поштовх швидкому розвитку нового типу вітрильницьких перегонів : на сьогоднішній час у форматі матч - рейсу проводиться десь біля 70 регат по всьому світу . Для того щоб якось впорядкувати і ранжувати різні за умовами і майстерністю учасників змагань , знадобилось створити конкуруючу організацію . Так з"явилась Match Race Committee в рамках ISAF , котра контролює всі регати і представляє World Match Racing Tour - на сьогодні є сама престижна професійна серія в матч - рейсі . Загальні правила перегонів .Суперники ніколи не упустять можливість забрати один у одного вітер Суперники ніколи не упустять можливості закрити вітер один одному


 


 


 


Як ми вже говорили , всі перегони ,крім Americas Cup , проводяться на ідентичних яхтах . Човни надаються організаторами змагань .Учасники регати не виходять на старт одночасно , а зустрічаються в парних перегонах - кожен з кожним . По завершенню цих "кругових" гонок (єтап називається round robin) по сумі набраних очок визначається півфіналісти , потім фіналісти , котрі розігрують між собою першість .


 


 


 


Дистанція перегонів невелика , човни проходять її в середньому за 20 - 25 хвилин . Знаки виставляються за напрямком вітру , як на перегонах флоту . Боротьба між суперниками розгортається ще до старту , так як обидві команди хочуть перетнути лінію старту максимально скоріше і вигідніше , ніж суперник . З іншої сторони , кожен старається винудити візаві зробити на старті помилку , за котру той буде оштрафований .


 


 


 


Дистанція формально має 4 відрізка - два на вітер і два повних курса . На першому та третьому етапах човни ідуть в лавіровку (бардіжання) , потім вони правим бортом огинають " верхній " знак і проходять другий (і четвертий) відрізки під спінакерами . Таким чином , пройшовши дві " петлі " , змагуни фінішують . Глядацька популярність матч - рейсу пояснюється , перш за все , тим що це не просто перегони - це змагання в майстерності побудови тактичного бою . Для того щоб перемогти , необхідні знання правил , вміння ними користуватись і , звичайно , здатність грамотно розіграти сценарій перегонів .


 


 


 


В любому матч - рейсі головне - перемога , тому цей вид вітрильницьких змагань рахується одним із самих динамічних .


 


 


 


Те , що в перегонах беруть участь два човни , суттєво впливає на хід їх(перегонів) побудови . Тут не важливо , за який час буде пройдена дистанція , - важливо обійти суперника , а значить , всі засоби підходящі : можна робити ставку на високі швидкості , а можна просто блокувати суперника , не даючи йому обігнати себе (в групових перегонах таке неможливе , так як , поки ви блокуєте когось одного інші учасники вас "об"Їдуть" ) .


 


 


 


Матч - рейси , як правило , організовують полизу берегової лінії . так щоб глядачам було легко переглядати за ходом перегонів . Крім того , дистанції невеликі , та й слідкувати за парними перегонами глядачеві легше , ніж за груповими .


 


 


 


У випадку якщо суддя на дистанції (ампайр) фіксує порушення правил , він вправі оштрафувати порушника (накласти покарання) . Відпрацювання штрафу (виконання покарання) - поворот на 270 градусів - може бути виконано в любий зручний момент . Якщо хтось із суперників отримує три штрафа , він зразу ж отримає дискваліфікацію .Часто стається так , що змагуни йдуть дуже близько один до одного , так що на фініші їх розділяє зовсім невеликий інтервал . Азартом боротьби матч - рейсу приваблює до себе особливу увагу як яхтсменів , так і глядачів . (Так , наприклад , незабутнім був фінал Americas Cup 2007 р. , коли в крайніх перегонах матчу Alinghi обігнала Team New Zealand всього на одну секунду ) .


 


 


 


Система рейтингів .


 


 


 


На дистанції розгортається боротьба за більш вигідну позицію


 


 


 


Особливий розвиток матч - рейси отримали в останні 20 років . У 2000 р. з"явилась система рейтингів ISAF . Поміж тим рейтинги привласнюються і змаганням , і яхтсменам . Шкіпери отримують очки за перші 10 місць в регатах , котрі помножуються на коефіцієнти відповідно рівню регати . Регати мають свій рейтинг - grade , котрий привласнюється в залежності від рівня організації змагання . Грейд регати залежить від богатьох факторів : кількість змагунів відповідного рівня , кількості і конструкції човнів , кількості міжнародних суддів , обслуговуючих регату , кількості днів , відведених на регату , і т. д. .


 


 


 


Міжнародні регати мають велику перевагу в порівняння з регіональними . Наприклад , щоби регата отримала грейд 3 , організатори повинні надати для перегонів не менше 4 човнів довжиною від 5,9 м;


 


 


 


це обовязково кільові човни , що несуть спінакер . Крім того , це повинна бути регата рівня національного чемпіоната або міжнародна регата , де іноземних змагунів не менше 30 % .Щоб отримати грейд 2 або 1 , регата повинна задовільнити основним критеріям третього грейда , але крім того , число човнів повинно складати 50 % від числа учасників , кількість перегонових днів -3-4 , а човен повинен бути не менше 6,8 м (для заліку open) і 5,9м (для жіночого матч - рейсу ) . Для регати з грейдом 1 судді призначаються ISAF Наприклад , 1-й грейд мають Louis Vuitton Pacific Series , ISAF Nations Cup (в цьому році пройде в Бразилії ) , International Women Match Race Criterium, Match Cup Sweden (Марстранд, Швеція), Congressional Cup (США, Каліфорнія), Cento Cup (Италія) і російська «ЯВА Трофи».Та все ж грейд наданий Світовому туру з матчових перегонів , котрий в рейтингу ISAF має статус Кубку світу . На сьогоднішній час в рейтинговому списку з матч - рейсу Міжнародної вітрильницької федерації близько 1000 шкіперів . Взагалі , існує два рейтингових списка - загальний рейтинг (open) та жіночий . Рейтинг ISAF розраховується на основі досягнень яхтсменів - матчрейсерів за підсумками останніх двох років в регатах не нижче 5-го грейда . Чим вище грейд змагань і місце шкіпера в регаті , тим більше очок він отримує . В розрахунок рейтинга кожного яхтсмена йдуть 4 регати за рік (його найкращі результати) або 8 за 2 роки , причому очки за регати останнього року майже вдвоє дорожче , ніж очки за регати попереднього .


 


 


 


В загальному матчевому рейтингу ISAF чотири російських замагуна (гонщика) : Андрей Арбузов займає 13 місце (в середині 2007 р. він піднімався в рейтингу до 7 -го місця) , Евгеній Неугодніков - 16-е , Сергей Мусіхін - 26 -е місце , Евгеній Никифоров - на 50-й позиції . В жіночому рейтингу ISAF представниць Росії , нажаль нема . Жінки можуть змагатись в заліках як open , так і women . В другому випадку весь екіпаж виключно жіночий . В світі проводиться досить багато жіночих змагань різних грейдів . А в 2012 р. жіночий матч - рейс вперше увійде в програму Олімпійських ігор . Спортсменки будуть змагатись на яхтах Elliot


 


 


 


__________________________________________________________________


 


 


 


DANISH OPEN 2010 Bornholm, Denmark Борнхольм, Данія Laser Match Race 09 http://www.sailing.org/34237.php /MATCH-RACE ____________________________________________________________________ World Match Racing Tour/http://www.wmrt.com/ World Match Racing Tour/http://www.wmrt.com/ ___________________________________________________________________


 


 


 


ЖІНОЧИЙ МАТЧ РЕЙС European Women´s Match Race CentrePort Youth Match Racing in Elliott 6s ____________________________________________________________________ SWEDISH MATCH CUP www.matchcupsweden.com ____________________________________________________________________ ALINGHI TEAMhttp://link.brightcove.com/services/player/bcpid2561124001 Match racing, Alinghi style Матч гонки, Alinghi “Match racing is very, very simple. "Матч гонки очень, очень просто. The goal is to get between your opponent and the finish and then defend that position.” Цель состоит в том, чтобы получить от своего противника, и закончить, а затем отстаивать эту позицию ". ALINGHI MATCH RACE http://www.alinghi.com/en/news/news/ Alinghi third at Geneva Match Race ____________________________________________________________________ Laser Match Race / Cricket Match RaceRaced in Buzios, Rio de Janeiro, Brazil January 2004winner: Robert Scheidt Open Match Race Cup Hard 2008 ДЛЯ ДІТЕЙ МАТЧ-РЕЙС ОПТІМІСТ/ Opti-Match-Race YCRhd 2008 Fußach/Optimist-Regatta - Beim Opti-Match-Race des Yacht-Club Rheindelta segeln die Finalisten der Goldflotte gegeneinander. MATCHRACE.CH Match Race Academy Match Race академія"I Never Thought of That Before" Here you can share experiences with others. The comments aim to invite readers to a discussion. Most of the decisions during a match have to be taken almost immediately based on facts from different points of view. We divided the page in to: Preparation: From the price given until the next warning signal. Pre Start: Experiences and call's during the pre start period. On the course: Experiences and call's after the start until the price given. "Ніколи не думав про це раніше" Тут ви можете поділитися досвідом з іншими. Коментаря метою запросити читачів до дискусії. Більшість рішень під час матчу повинні бути прийняті майже відразу ж на основі фактів з різних точок зору. Ми розділилися на сторінці: підготовка: стартова процедура дано термін до наступного сигналу. передстартовий: досвід і виклики під час попереднього періоду, початок. На курсі: досвід і виклики після початку перегонів........ __________Чикаго Math Race центр ________________________________________________________________________ КУБОК АМЕРИКИ http://32nd.americascup.com/en/index.php America's Cup 34 Promo Яхти спроектовані спеціально для Кубку АмерикиКубок Америки 2007IACC Boat Tour біля клотика / America's Cup Race 4 - Protest Кубок Америки/Skippers TVOfficial Podcast of the 32nd America's Cup: Match day 1 New Americas Cup Boat AC 90


________________________________________________________________________ КУБОК ЛУИСА ВІТТОНА LV Trophy La Maddalena 2010 - PROMO CLIP Music Clip (6'05'') gathering the best shot of the entire 2010 Louis Vuitton Trophy in Sardegna. Filmed on the 6th of June in La Maddalena bay. LV Trophy 2010 - PROMO CLIP - La Maddalena LV Trophy Auckland 2010 - Day 2 - Race 3 / Virtual eye ВІРТУАЛЬНИЙ ПОКАЗ МАТЧ-РЕЙСУ ________________________________________________________________________ Mansun Cup на Skippers TV 1v1 Match Racing - "EGW 36 is the official boat of the tour" МАТЧ-РЕЙСИ , це МОРСЬКІ ДУЕЛІ Championnat de France espoir de Match racing 2007 à l'Ecole Nationale de Voile et des sports nautiques. http://www.carlosmatchrace.com/ ________________________________________________________________________


 


 


 


POLENDPOLISH MATCH RACING TOURpolish match racing tour Przybylski Team Przybylski TeamHel MatchRacing Cup 2009 Gdynia Match Racing /Jagna Eliza Trophy 2009 grade 2.Jagna Eliza Match Racing Cup 2008 Jagna Eliza Match Racing Cup 2008 ________________________________________________________________________ SOLING MATCH RACEPrestart 2



__________________________________________________________________________


Создан 21 июл 2011